fbpx

Facebook Messenger ja kliendisuhtlus – ole valmis kliendile kiirelt vastama

Facebook Messenger

Facebook Messenger võib sinu äri jaoks hindamatut väärtust pakkuda, sest väga paljud kliendid on harjunud brändide ja ettevõtetega just selles suhtluskanalis kontakteeruma. Igakuiselt vahetavad ettevõtted inimestega Facebook Messengeris üle 20 miljardi sõnumi. Seega ära unusta sõnumi saatmise nuppu oma Facebooki lehele lisada, kui see juba seal ei ole. 

Kiirus näitab kvaliteeti

Praegusel ajal on Messenger üheks parimaks viisiks, kuidas su äri saab mugavalt klienditeenindust ja tuge pakkuda. Sealne vestlus on sujuvam kui e-maili teel ja erinevalt telefonikõnest, saad kogu vajaliku infot tekstis jälgida ning vajadusel ka üle kontrollida. Arvesta aga sellega, et inimesed ootavad Messengeris kiiret reageerimist. Kasuta Messengeri äritegevustes läbimõeldult ning paku klientidele kärmeid ja asjakohaseid vastuseid. Samas annab Facebook Messenger vestlusplatvormina võimaluse olla tavapärasest kirjavahetusest natuke isikupärasem ja sõbralikum. 

Kasvata usaldust!

Võimalus enne ostu sooritamist ettevõttelt otse küsimusi küsida ja avatud suhtlus pakuvad kliendile südamerahu. See on ka võimalus sinu ärile – sel hetkel saad näidata kliendile, et hoolid neist ja pead nende informeerimist oluliseks. Osadele inimestele piisab, kui nad näevad sõnumi saatmise võimalust, sest juba Messengeri nupp indikeerib brändi avatust oma klientidega suhtlemisel. Teinekord on aga ostuotsus vaid ühe küsimuse kaugusel ja lihtsustatud kontakteerumine võimaldab sul need olukorrad kergesti müükideks muuta. 

Lihtsama vastupanu tee – automaatvastus

Kuna 24/7 on väga keeruline oma vestlustel silm peal hoida, tasub kasutada Facebooki pakutud automaatvastuste võimalust. Nii saavad kliendid koheselt mingisuguse vastuse. Kui soovid chäti asemel kliendisuhtluse e-mailides hoida, võib automaatvastust kasutada suhtluse ümber suunamiseks ja näiteks firma e-posti aadressi jagamiseks.

Suuna kliendid Messengeri

Facebooki reklaamidega saad inimesed just oma fännilehe sõnumitesse suunata. See on eriti kasulik teenuste või toodete puhul, mille kohta klientidel võib enne ostu palju täpsustavaid küsimusi olla. Kujuta ette, et oled valikusse jätnud kaks konkureerivat toodet, kas ostaksid selle ettevõttelt, millel puudub korralik kliendisuhtluskanal või ettevõttelt, mis on sinu küsimustele avatud?