Miks hea copywriting on ettevõtte kasvu jaoks ülioluline?

copywriting

Copywriting on rohkem kui lihtsalt sõnad, mis on omavahel kokku sobitatud. Hea tekst on kirjutatud selleks, et motiveerida inimesi tegutsema. Copywritingu üks osa on veenev pealkiri, mis ajendab tarbijaid ostma konkreetset toodet või teenust. Teksti sisu aga pakub lisateavet ja väärtust, mis aitab vaatajaskonda kasvatada.

Copywriting käib käsikäes mis tahes turundus- ja reklaami sisuga, milleks võib näiteks olla veebisait, plakat, reklaam Facebookis või tootekirjeldus. 

3 põhjust, miks hea copywriting on ettevõtte kasvu jaoks oluline

– Copywriting on osa ettevõtte kaubamärgist

Bränd on märk, mis eristab ettevõtte tooteid/teenuseid teiste omadest, garanteerides selle originaalsuse. Bränd on ainulaadne identiteet ja järjepidev isiksus, mida publik lojaalselt jälgib. Teistest eristumine ei tulene ainult värvidest, logost, piltidest või kujundusest – see tuleb ka copywritingust, kirjutatud tekstidest ja kasutatavast toonist. Särava kujunduse omamine käib koos sobiva tekstiga. Teksti puudumine on kui paat ilma põhjata, mis upub. Kasutatav kõnestiil peegeldab kaubamärki sama palju kui selle visuaalne osa! 

– Hea copywriting müüb

Ettevõttena soovime, et publik meiega suhtleks ja teeks soodsa otsuse meie müüdava toote/teenuse kasuks. See juhtub ainult siis, kui firma suudab äratada oma vaatajaskonnas huvi ja näidata, kuidas nende tooted/teenused vaatajaskonna elus positiivset muutust avaldavad. Siinkohal tuleb mängu copywriting, läbi mille kõnetatakse oma publikut sügavamal tasandil ja pakutakse neile väärtust, inspireerides neid vastavalt tegutsema. 

– SEO orgaaniline kasv

Mida rohkem asjakohast ja väärtuspõhist sisu ettevõtte veebilehel on, seda paremale kohale jõutakse Google otsingumootorites. Hea copywriting parandab SEO-d, toob veebisaidile liiklust ning aitab ettevõttel orgaaniliselt kasvada. 

Hea copywritingu tunnused

Allpool on toodud mõned peamised copywritingu põhimõtted, mida iga copywriter peaks järgima:

– määratle eesmärk;

– tuvasta sihtrühm;

– kasuta veenvaid sõnu;

– räägi lugu;

– paku väärtust;

– tõsta esile oma pakkumise (toote/teenuse) eelised.

Kui sa ikka hätta jääd, puudub aeg või inimesed, kes oleks valmis viima ettevõtte copywritingu järgmisele tasemele, siis appi tuleb Kirjukoer! Meiega võta ühendust siin!