Instagram on üks maailma populaarsemaid sotsiaalmeedia platvorme, kus on võimalik efektiivselt reklaamida ettevõtte tooteid või teenuseid. Sellepärast on oluline teada, kuidas seal eristuda ja mida tuleks tähele panna Instagrami postituse pealkirja kirjutamisel.
Kuidas kirjutada ideaalselt Instagrami postituse pealkirja?
Ettevõte võib postitada hämmastavaid fotosid ja videoid oma Instagrami ja IG TV voogudesse, aga ilma köitvapostituse pealkirjata see pilt või video ei ole haarav. Hea Instagrami pealkiri on selline, mis vaatajat inspireerib ja pakub talle väärtust ning sellelt ei tohiks puududa ettevõtte personaalsus ja isikupära.
1. Võta esimesest lausest maksimum
Kasutaja voos näidatakse ainult postituse esimest lauset, seega tuleb veenduda, et see oleks mõjuv või esitaks vaatajale küsimuse. Kui see vaatajaid kõnetab, siis alles avatakse postitus ning loetakse ka ülejäänud teksti.
2. Lisa CTA (call to action) või esita küsimus
Igal postitusel peaks olema eesmärk ja kavatsus. Mõtle läbi, Mida soovid, et jälgijad teeksid. Kas nad …
– külastaks sinu ettevõtte veebisaiti?
– ostaks ettevõtte toodet/teenust?
– jagaks postitust sõpradega?
– osaleks võistlusel või loosimisel?
Peamine on julgustada kaasamist, et luua dialoog postitaja ja tema jälgijate vahel. Kaasamise julgustamine postituses suurendab ka tõenäosust, et postitus kuvatakse teiste kasutajate voogudes.
Mõned näited, kuidas on võimalik jälgijaid postituses julgustada midagi tegema:
– Pane LIKE, kui nõustud
– Jaga seda kellegagi, kes…
– Kommenteeri allpool
– Mis on ÜKS näpunäide, mida soovid jagada? Ütle kommentaarides
– Spetsiaalsed allahindlused leiad BIO-st
– Telli meie uudiskiri
3. Kirjuta nagu inimene (mitte robot)
Kõige olulisem on autentsus. Sisu ja pealkirjade puhul näita ka oma tegelikku mina ja kirjuta nii nagu räägiksid oma jälgijaga. Pealkirju koostades hoia kampaania ja kaasamise eesmärk Instagrami pealkirja keskpunktis. Lase oma loovus valla!
4. Väldi neutraalsust
Lisa pealkirjadele isikupära ja vürtsi. Püüa lisada kaks kuni kolm fraasi, mis maalivad vaataja jaoks kui pildi. Näiteks kirjelda puudutust, maitset, heli, nägemist, emotsioone, tunnet. Ole konkreetne. Ära ütle lihtsalt „Tex-Mex.” Ütle „soolased maisilaastud, mis on kastetud guacamolega!”
5. Kasuta emotikone
Kasuta emotikone, et animeerida postituse pealkirja. Lause või lõigu lõppu paigutatud asjakohased emotikonid annavad pealkirjale särtsu juurde! Kasutades emotikone, veendu, et need sobiksid ettevõtte hääletooni ja kaubamärgiga.
Emotikonid on ka suurepärane võimalus suunata lugejaid teatud toimingutele, näiteks klõpsama bios oleval lingil.
6. Kasuta hashtage
Instagrami hashtagid on võtmetähtsusega, muutes postitused otsitavaks! Veendu, et kasutad neid õigesti – vaata, mida kasutavad konkurendid või mõtle, mida sinu sihtrühm Instagramist läbi hashtagide otsib.
Oma ettevõtet ise turundades, ei ole inimestel aga tihti aega ega kogemust, et seda läbimõeldult teha. Siinkohal saame meie appi tulla. Kõrvaltvaatajana on Kirjukoeral palju kergem ära tabada, mis klient sinust sotsiaalmeedias kuulda ja näha tahaks, samas kui meie professionaalne pagas lubab meil seda hõlpsalt postituste loomisel rakendada ning haukuda pealkirju, mis sinu tarbijatele korda läheb. Edukamaks turundamiseks Instagramis kirjuta meile!