fbpx

Kas Facebook töötab B2B turunduse jaoks?

Facebook B2B

Facebookis B2B turundamine ei ole erinevatel põhjustel turundajate seas kõige populaarsem. Facebooki orgaaniline ulatus on aja jooksul vähenenud ja platvormi peetakse pigem isikliku suhtluse sotsiaalvõrgustikuks. Uurime, kas Facebooki B2B turundus on endiselt elujõuline? 

– Facebooki B2B turundusstatistikad vastavalt statsitikale:Facebookis on üle 2,38 miljardi aktiivse kasutaja ja 74% inimestest väidab, et nad kasutavad Facebooki professionaalsetel eesmärkidel. [Hubspot]

– 90 miljonit väikeettevõtet kasutab Facebooki. [Hootsuite]

– Hinnanguliselt 87,1% USA turundajatest kasutab 2021. aastal Facebooki. [eMarketer]

– 65% B2B turundajatest kasutab Facebooki reklaame. [Social Media Examiner]

Instagram, Snapchat, TikTok jne koguvad teismeliste seas aina populaarsust, samal ajal huvi Facebooki vastu kaob. Sellest olenemata B2B vaatajaskond kasutab endiselt väga aktiivselt Facebooki ning see on B2B turundamiseks oluline platvorm. Selleks, et Facebookis turundada on selleks vaja korralikku läbimõeldud strateegiat. Kui puudub turundusstrateegia, tekib oht suunatu ettevõtte tekkeks, mis ei anna tulemusi. Järgnevalt toome välja 3 näpunäidet Facebooki B2B turundusstrateegia jaoks: 

1. Loo bränditeadlikkust Facebooki ärilehtede abil

Firma ärileht Facebookis on suurepärane võimalus äratada klientide huvi ning teavitada neid ettevõttest ja selle toodetest/teenustest. Facebookis ärilehtede omamine suurendab brändi (või firma toodete/teenuste) teadlikkust ja teavitab vaatajaid ettevõtte tooteomadustest, eelistest ja pakkumistest.

On teada, et Facebooki algoritm seab esikohale postitused, mis tekitavad inimeste vahel vestlusi ja sisukat suhtlust. Selleks, et jõuda laiema publikuni: Loo köitvat ja kaasahaaravat sisu, mis sisaldab relevantseid visuaale (videod, GIF-id, pildid).

– Loo avalikke üritusi, Facebook soovitab neid selle geograafilise asukoha kasutajatele.

– Suurenda oma sündmuste või postituste levikut, märkides postitustesse koostööpartnerid.

2. Leia Facebooki reklaamide abil potentsiaalne klient

Facebooki reklaamid pakuvad tugevaid sihtimisvõimalusi. Nende abil on võimalik luua kampaaniaid, mis suurendavad teadlikkust, suurendavad liiklust, genereerivad müügivihjeid ja suurendavad konversioone. Facebookis reklaamides on võimalik näiteks sihtida oma vaatajaskonda demograafiliste andmete, ametinimetuste, käitumise, eelistuste jms põhjal – üks parimaid viise, kuidas leida üles oma potentsiaalne klient! Mõtle eelnevalt läbi, kes on sinu toote/teenuse potentsiaalne klient

3. Kasuta Facebook Pixlit ja mõõda tulemust

Edukas Facebooki B2B turundusstrateegia hõlmab kampaaniate toimivuse mõõtmist.  Selleks tuleb jälgida erinevaid konversioone ja vajadusel kohandada turundustoiminguid, et meelitada kliente tagasi veebilehele tulema. Facebook Pixel on kui lüli sinu toote ja kodulehe vahel. See peaks olema lisatud igale kodulehele, mille tooteid/teenuseid on plaanis reklaamida Facebookis. Toome lihtsustatud näite: Vaataja nägi Facebookis toodet/teenust, mis talle meeldis ning klikkis selle reklaamile, et lähemalt uurida. Kodulehele minnes uuris toodet veelgi lähemalt, kuid ostu mingil põhjusel lõpuni ei viinud. Nüüd, iga kord Facebooki avades, näeb vaataja seda reklaami oma feedis. See ongi üks näide sellest, kuidas Facebook Pixel töötab. Facebook Pixel annab kasulikku informatsiooni kodulehe külastajate kohta, mis on võimalik enda jaoks efektiivselt tööle panna. 

B2B vaatajaskond kasutab aktiivselt Facebooki nii aastal 2021 ja ilmselt ka aastal 2022. Seega seal platvormil B2B turundamine on oluline – tuleb kasutada õiget ja läbimõeldud strateegiat!

Kui sa ikka hätta jääd, puudub aeg või inimesed, kes oleks valmis viima ettevõtte B2B turunduse järgmisele tasemele, siis appi tuleb Kirjukoer! Meiega võta ühendust siin!