5 põhjust, miks sotsiaalmeedia on tänapäeval ettevõtte jaoks tõhus

sotsiaalmeedia

Ettevõtte omanik, ilmselt oled vähemalt korra mõttest läbi lasknud, et kui palju aega, energiat ja raha peab sotsiaalmeediasse investeerima. Kas see on ka seda kõike väärt? Vastus on JAH ja siin on 5 põhjust, miks:

1. Sotsiaalmeedias turundamine on odav võrreldes teiste turundusviisidega. 

Suhtlusvõrgustikud on kulutõhus viis ettevõtte tutvustamiseks nii oma praegustele kui ka tulevastele potentsiaalsetele klientidele. Alusta väikese eelarvega, et suurendada oma postituste nähtavust näiteks Facebookis või Instagramis. Sealsete reklaamide ülespanekul on võimalik tarbijaid sihtida konkreetse demograafilise teabe, märksõnade ja huvide alusel. See aitab suurendada ettevõtte üleüldist nähtavust. 

2.  Brändi tuntuse suurendamine

Sotsiaalmeedia turundus on üks osa internetiturundusest, hõlmates endas sotsiaalmeedias sisu loomist ja jagamist, mis annab hea võimaluse ettevõttel jõuda uute klientideni ning suhelda juba olemasolevatega. Klientidel on võimalus kommenteerida ettevõtte postitusi, jätta arvustusi, suhelda klienditeenindusega ja teistele oma kogemustest muljetada. Rahulolevad kliendid jagavad tõenäolisemalt oma kogemusi teistega veebis, mis omakorda aitab reklaamida kaubamärki ja tuua juurde uusi kliente. Veebiruumis tegutsemine võimaldab lihtsalt ja odavalt igapäevast sisu jagada, mida teiste traditsiooniliste turunduskanalite kaudu võimalik teha ei ole. Oskuslik sotsiaalmeedia turundus garanteerib ettevõtte brändi tuntuse suurenemise, loob brändile pühendunud kasutajaid ning kasvatab müüki.

 3. Võimalik pakkuda paremat klienditeenindust

Üks esimesi kohti, kus inimesed oma kommentaare, muresid ja küsimusi avaldavad, on sotsiaalmeedia! Facebook ja Instagram annavad võimaluse kiiresti vastata klientidele avalikus vormingus, mis omakorda võimaldab teistel klientidel näha ettevõtte klienditeeninduse kvaliteeti.

4. Võimalus arendada lojaalsust

Sotsiaalmeedia on suurepärane viis ettevõtte isikupära kuvamiseks, jagades telgitagust teavet enda, oma töötajate, oma tööruumi ja muu kohta. Sel viisil muudad ettevõtte inimlikuks ning tarbijatel on lihtsam ühendust saada ja lojaalsust arendada. Alati ei peaks ega tohiks postitamisel kasutada ainult müügitooni!

5. Orgaanilise asetuse tõstmine Googles

Tõhus sotsiaalmeedia turundus aitab parandada ettevõtte asetust otsingumootorites. Google armastab kvaliteetset sisu, mis luuakse märksõna strateegiat silmas pidades. Kui ettevõte veebisaidil on kvaliteetne sisu, lisaks sellele viitavad lingid ka sotsiaalmeediast, siis Google jaoks on need lingid kui usalduse hääl, mis seab mitme autentse lingiga lehed kõrgemale kohale. Lisaks, armastab Google ka liikuvat ja arenevat sisu, mis äratab rohkem huvi ja viraalsust!

Sotsiaalmeedia on suurepärane koht, kus kasvatada müüki ja suurendada tuntust. Facebook, Twitter, Vimeo, LinkedIn, Instagram, TikTok jne  – neist on saanud igapäevaselt kasutatavad niinimetatud foorumid, kus inimestel on võimalik jagada arvamusi, teavet ja ideid. Ettevõtte jaoks on sotsiaalmeedia suurepärane tööriist klientidega suhtlemiseks, brändi teadlikkuse tõstmiseks ja liikluse suunamiseks veebisaidile. Ettevõtte klientide jaoks on sotsiaalmeedia jällegi üks peamisi kohti, kus on võimalik suhelda firma ja selle brändiga.

Kui sa sotsiaalmeediaga hätta jääd, puudub aeg või inimesed, kes oleks valmis viima ettevõtte sotsiaalmeedia turunduse järgmisele tasemele, siis appi tuleb Kirjukoer! Meiega võta ühendust siin!