Näpunäiteid tulemusrikkaks jõulukampaaniaks

Käes on pühade hooaeg, mis toob endaga kaasa suurenenud vajaduse kingituste ostmise järele. Viimaste aastate tõusvaks trendiks on jõulukinkide ostmine internetist. See on paljude ettevõtete jaoks aasta kõige olulisem aeg, kus suureneb teenuste/toodete müüginumber. Seekordses blogipostituses toome välja kasulikke näpunäiteid ettevõtte edukaks turundamiseks pühade ajal, et maksimeerida pakutavate toodete/teenuste nähtavust.

Värskenda ettevõtte pilte ja kujundusi

Igaüks, kes külastab ettevõtte veebipoodi või sotsiaalmeedia lehti, peab koheselt aru saama, et ettevõttel on käimas jõulukampaania. Parim viis selleks on muuta kõikidel ettevõtte olemasolevatel lehtedel kujundused ja pildid jõuluteemalisteks, kus on selgesti välja toodud mida pakutakse ja mis hinna eest.

Mõtle läbi, kes on ettevõtte “ostupersoona”

Edukas pühadeeelne kampaania saab alguse õigesti valitud sihtrühmast ja neile suunatud sõnumist. Kirjelda võimalikult täpselt oma ostupersoonat, mõtle läbi mida neile öelda ja kuidas neile sõnumit edastada. Kuna pühadeeelsel perioodil on äärmiselt palju pakkumisi erinevate ettevõtete poolt, siis tuleks kindlasti mõelda tasulisele reklaamile (Facebook reklaamid, Google reklaamid), et teiste seast silma paista ning jõuda oma potentsiaalse kliendini.

Müü lahendust, mitte toodet

Edukad ettevõtted keskenduvad sellele, kuidas nende tooted parandavad kasutaja elukvaliteeti. Toome näiteks mikrolaineahju, mida saab näiteks müüa oma kliendile läbi sõnade “Sa ei pea oma suppi enam kastrulisse panema ja üles soojendama. Mikrolaineahi, see säästab sinu aega!”  Selles lauses on välja toodud konkreetselt probleem ja sellele on koheselt leitud lahendus! Klient, ostes tooteid, teeb kaalutletud otsuseid ning ettevõte peab tabama naela pead, et tuua välja klienti vaevav probleem ja lahendus, mis parandab tema elukvaliteeti!

Meiliturundus

Meiliturundus on iga ettevõtte ja brändi turundamiseks ülioluline element. E-posti turundus peaks olema osa jõulukampaaniast, läbi mille on võimalik näidata oma klientidele näiteks interaktiivset digitaalset kataloogi, jõulusoodustustest, kupongidest jne. Meeles tuleb pidada, et väljasaadetava uudiskirja kujundus oleks kindlasti jõulumeelne, tabava pealkirjaga ja klienti tegutsema kutsuva sisuga. 

Ära unusta jõulude järgset kampaaniat

Jõulude ja uue aasta vaheline aeg on suurepärane võimalus ettevõtte toodete/teensute müügi jätkamiseks. See on aeg, mil inimesed tavaliselt veedavad aega rohkem oma telefonis. Näiteks korralda toodete/teenuste välkmüügi kampaania, tehkes suuri allahindlusi kõikidele toodetele, millest soovib vabaneda..

Pühadehooaeg on soodne aeg ettevõttele, et müüa oma tooteid ja teenuseid. Kasuta seda võimalust! Kui sa pühadeelse turundamisega hätta jääd, puudub aeg või inimesed, siis appi tuleb Kirjukoer! Meiega võta ühendust siin!