Meiliturundus on endiselt tõhus viis klientideni jõudmiseks, mis on ühtlasi ka üks usaldusväärsemaid viise ettevõttel oma toote/teenuse reklaamimiseks ja oma sihtturuga suhtlemiseks. Mida tuleks silmas pidada uue aasta meiliturunduses? Siin on 2022. aasta meiliturunduse trendid:
“Kodukootud” sisu
Kodukootud sisu on suurepärane viis oma ettevõtte reklaamimiseks ja selle maine suurendamiseks. Näiteks rõivabrändide puhul kasutatakse uudiskirjades üha rohkem oma klientide pilte ja videosid, kus kantakse brändide riideid/jalanõusid. Samuti on üha enam hakatud lisama meili sisusse ka klientide tootearvustusi. Mõlemad strateegiad jätavad lugejale hea mulje ning aitavad esitleda end usaldusväärse kaubamärgina.
Isikupärastamine
Enam ei piisa lihtsalt kliendi nime uudiskirja pealkirjas kasutamisest (näiteks: Anni, kas teadsid, et..?). Pöörata tuleks rohkem tähelepanu hoopis sellistele aspektidele nagu õige saatmisaeg, emaili optimeerimine kasutaja varasema käitumise põhjal. Samuti on võimalik reguleerida e-kirjade tihedust vastavalt kasutaja seotuse tasemele. Lugejad hindavad ka kirju, millega soovitakse neile palju õnne sünnipäevaks või aastapäevaks. See on hea võimalus oma lugejat premeerida või kinkida talle erisoodustus. Näita oma klientidele, et päriselt hoolid neist!
Meeldetuletus
Lisaks isikupärastamisele on uudne suund ka oma tellijatele meeldetuletusmeili saatmine. Näiteks neil võib mõni aeg tagasi ostetud toode otsa saada ja nad peaksid selle uuesti tellima – vesi või kohvi kontorisse, koeratoit loomasõbrale, puhastusvahend koristajale jne. Samuti ei tohi unustada ka nn “mahajäetud ostukorvi vaatamist!” Statistiliselt hüljatakse keskmiselt 70% interneti ostukärudest. Järelmeili saatmine tuletab klientidele meelde, et nad ei ole ostu lõpule viinud ning selle eesmärk on aidata tõsta müüki läbi meeldetuletuse.
Tunnustusmeilid
Aastal 2022 oodatakse brändidelt rohkem empaatiat kui kunagi varem. COVID-19 on toonud vajaduse seada kliendid tähelepanu keskmesse. Selle eesmärgiga uudiskirjad aitavad brändil tugevdada suhteid, luua usaldust, inspireerida, kiita ja emotsionaalset sidet luua. Tunnustusmeilide puhul on mitmesuguseid võimalusi oma klientideni jõudmiseks, näiteks:
– sünnipäev;
– aastapäev;
– tähtpäevad;
– eksklusiivsed pakkumised;
– tänumeilid.
Privaatsuse tagamine
Tänapäeval ollakse üha rohkem mures oma andmete privaatsuse ja võrgus varitsevate võimalike ohtude pärast. Hoolitsedes oma kliendi turvalisuse ja meelerahu eest, peaks esiteks bränd selgelt teavitama tellijat, kellelt kiri tuleb. Teiseks kuldseks standardiks on tellija võimalus kinnitada nõusolekut brändi uudiskirjade, pakkumiste, tooteuuenduste jms saamiseks. Kui klient otsustab uudiskirjade tellimuse tühistada, peab bränd selle valiku tegema kättesaadavaks ja hõlpsasti juurdepääsetavaks. Nii näitate oma klientidele oma lugupidamist ning usaldusväärsust!
Kui jääd sotsiaalmeedias hätta, puudub aeg või inimesed, kes oleks valmis viima ettevõtte sotsiaalmeedia turunduse järgmisele tasemele, siis appi tuleb Kirjukoer! Meiega võta ühendust siin!