Sotsiaalmeedia kanalid ja sõõrikusüsteem

sõõrikusüsteem

Selleks, et olla sotsiaalmeedia strateegias edukas, peab mõistma, kuidas sotsiaalmeedia kanalid töötavad ja kuidas neis inimesteni kõige efektiivsemalt jõuda. Näiteks, kui postitada Twitterisse tekst, siis ei toimi selle teksti üks ühele kopeerimine Facebooki ja vastupidi. Igal sotsiaalmeedia kanalil on oma stiil, mille järgi platvormi kasutada. Need stiilid saab hästi lahti seletada sõõrikute näitel.

Mida me sellega mõtleme? Loe edasi ja saa teada, kuidas sihtgrupiga erinevatel sotsiaalmeedia kanalitel suhelda.

Facebook Mulle meeldivad sõõrikud

Sotsiaalmeedia kanal Facebook on populaarne, kuna seal on lihtsaks tehtud oma arvamuse ja tunnete avaldamine. Inimesed saavad kirjutada pikemaid ja kirjeldavamaid tekste ning reageerida teiste kasutajate postitustele erinevate emotikonidega, mis väljendavad erinevaid emotsioone. Facebooki kasutajad naudivad mahukamat sisu, mis võimaldab neil analüüsida ja oma arvamust voolida. Seega, kui soovid teada, kellele sinu tutvusringkonnast sõõrikud meeldivad ja kellele mitte, postita see Facebooki ja oota reaktsioone.

Twitter Ma söön maitsvat #sõõrikut

Sotsiaalmeedia kanalid on efektiivsed info edastamise platvormid ja kõige ajakohasema info leiab Twitterist. Selle kasutajad peavad tähtsaks otsekohesust ja konkreetsust, kuna Twitteri peamine eesmärk on uudiste ja värskenduste jagamine. Seega, kui sööd sõõrikut, siis kõige kiiremini saavad inimesed sellest teada Twitterist. Ära unusta kasutada ka #sõõrik.

Instagram Siin on pilt minu sõõrikust

Kõik sotsiaalmeedia kanalid annavad võimaluse jagada kogemusi läbi piltide. Juhtival kohal nendest on Instagram, kuna terve platvorm on üles ehitatud just visuaalsetele postitustele. Seal jagatakse oma tegevusi ja tundeid kas ajajoonel või story’des. Kui sööd maitsvat sõõrikut, tee sellest pilt, lisa peale põnev filter ja postita see oma Instagrami seinale või story’sse – tekitad kindlasti mõnel tuttaval isu sõõriku järele.

Youtube Ma vaatan sõõrikuid

Visuaalsetest sotsiaalmeedia platvormidest tarbitakse Youtube‘s pigem pikemaid videoklippe. Inimestel on välja kujunenud teemad, mis neid huvitavad ja milliseid videoid nende põhjal vaadatakse. Kui sulle meeldivad sõõrikud, siis leiab Youtube’st palju videoid nii nende küpsetamisest, erinevate sõõrikute maitsmisest kui ka põnevate faktide kohta. Seega kui soovid näha ja saada targemaks sõõrikute osas – vaata Youtube’i videoid.

Appi tõttab Kirjukoer!

Lisaks sellele peamisele nelikule on olemas veel mitmeid platvorme, mille kaudu informatsiooni jagada. Sotsiaalmeedia kanalid nagu Snapchat, TikTok, LinkedIn, Reddit on samuti kõik oma kasutusomadustega.

Sotsiaalmeedia kanalid ja nende stiilid on hea lahti seletada sõõrikusüsteemi abil, sest nii saab lihtsa ülevaate, mida ja kuidas erinevatel platvormidel jagada. Selle mõistmine aitab sind oma ettevõtte turundamisel sotsiaalmeedias. Kui tunned, et vajad abi enda toote või teenuse sotsiaalmeedia turunduse haldamisega, siis Kirjukoer on sinu jaoks olemas! Võta meiega ühendust siin!