Facebooki reklaamikonto loomine ettevõttele

Facebooki reklaamikonto Kirjukoer

Mikro- ja väikeettevõtete puhul tuleb suur osa kodulehe liiklusest just läbi Facebooki. Kõlab hästi, aga tasuta sisu jõuab ainult 8% jälgijatest. Kui sellest jääb sinu ettevõttele väheks, on soovituslik kasutada Facebooki tasulist teenust (reklaamid või boostid), milleks on vajalik Facebooki reklaamikonto. Esialgu võib see alustavale ettevõtjale tunduda keeruline, kuna teadmised ja kogemused puuduvad. Selleks, et vältida aja raiskamist ja võimalikke mõtetuid kulutusi, oleme sinu jaoks kokku pannud juhendi, kuidas Facebooki reklaamikontot teha.

Facebooki reklaamikonto ja Business Manageri konto

Selleks, et saaks luua reklaamikontot tuleb teha kõigepealt Facebook Business Manager. See on justkui katus sinu Facebooki varadele (assests), milles on näiteks Facebooki leht, Pixel, Instagrami leht ja reklaamikonto. Näiteks sul on Facebooki leht riidebrändile “Rõivas”, siis Business Manageris on koos Rõiva Instagram, Facebooki leht, reklaamikonto, Pixel jms. Nii saad neid mugavalt ühest kohast hallata.

Seejärel, kui Business Manager on loodud, alles siis saab luua Facebooki reklaamikonto. See on vajalik reklaamide koostamiseks ning nende eest tasumiseks. Reklaamikonto külge seotakse ettevõtte kaart ning Facebook võtab sinu poolt seadistatud reklaamide summad automaatselt ise kaardilt maha.

Business Manager ja Ad Account’i loomine

Alustuseks, et oleks toimiv Facebooki reklaamikonto, on vaja luua Business Manager konto, mis koondab sinu kõiki Facebooki varasid. Alustame Business konto loomist nii:

  • esmalt mine lehele https://business.facebook.com/. Ilmselt jõuad Meta Business Suite’i, kus vasakul üleval on rippmenüü, ava see ning vajuta „Creat a business account“.
  • seejärel täida ära väljad oma andmetega – soovitame täita kohe võimalikult korrektsete nimedega, et hiljem oleks parem ülevaade. Siin sammus pakutakse võimalust ühenda ka Facebooki ja Instagrami leht, lisada Business kontole töötajad, aga need sammud võib vabalt ka esialgu vahele jätta;
  • konto kinnitamiseks saadetakse sulle eelnevalt sisestatud e-posti aadressile kiri, kus tuleb andmete õigsust kinnitada vajutades nupule „Confirm Now“.

Tubli, Facebook Business Manager konto sai tehtud! Nüüd teeme Facebooki reklaamikonto.

  • Mine uuesti https://business.facebook.com  ja vali vasakust menüüst “Accounts” (Kontod) ja sealt alt “Ad Accounts” (Reklaamikontod) ning kliki “Create a new ad account” (Lisa).
  • Edasi vali “Uue reklaamikonto loomine” ja täida väljad ja “Ad account name” pane “oma firma nimi + reklaamikonto” Nt “Rõiva reklaamikonto”. Kindlasti jälgi, et ajavöönd ja valuuta jääksid õiged.
  • Viimases sammus tuleb samuti ära märkida reklaamikonto eesmärk. Siin vali “My business…”. Reklaamikonto loomiseks vajuta nupule „Create“.

Super, sinu ettevõtte Facebooki reklaamikonto on samuti valmis.

Reklaamikonto turvalisus ja pangakaardi lisamine

Kui eelnevad sammud tehtud, saab võtta ette ka järgmised täiendavad tegevused, milleks on Facebooki reklaamikonto turvalisuse tõstmine ning igakuiste maksete jaoks pangakaardi lisamine konto külge.

Turvalisuse tõstmiseks tee järgnevalt:

  • Facebook pakub välja “Add exra security to your account”, vajuta “add security”;
  • seejärel täida blokk “Set up two-factor authentication” (Kaheastmeline autentimine).

Pangakaardi lisamiseks tee nii:

  • ava reklaamikonto ja vali vasakpoolsest rippmenüüst „Billing“ (Makseviisid) ning seejärel vajuta nupule “Add Payment Method” (Lisa makseviis) ning lisa endale sobivaim makseviisi info.

Appi tõttab Kirjukoer!

Facebooki reklaamikonto teeb sinu ettevõtte Facebooki turundustegevuste haldamise lihtsaks. Lisaks sellele on võimalik ka oma konto ligipääsu jagada koostööpartneriga, kui nemad haldavad sinu ettevõtte sotsiaalmeedia postitusi. Kui tunned, et reklaamikonto teema jäi segaseks või vajad abi sotsiaalmeedia turunduse haldamisega, siis Kirjukoer on sinu jaoks olemas! Võta meiega ühendust siin!