Kas soovid teada, mis kasu sotsiaalmeedias postitamine ja reklaamimine sulle toob? Selleks, et saada vajalike andmeid sellele küsimusele vastamiseks on vaja seadistada Meta Pixel, endise nimega Facebook Pixel. Meta Pixel on koodirida, mis tuleb paigaldada veebilehele. Piksel kogub sotsiaalmeediast tulnud külastajate andmeid, mis aitab sul jälgida Facebookist või Instagrammist tulnud külastajate tegevust oma veebilehel. Näiteks ostude tegemist, toodete lisamist ostukorvi, uudiskirjaga liitumist, blogi lugemist ning palju muudki. Kui Facebooki sidumine kodulehega tundub sinu jaoks keeruline maailm ja sa ei soovi sellega ise tegeleda, siis võta meiega ühendust ning paneme koos sinu sotsiaalmeedia kanalid tööle. Kui aga soovid ise selle teekonna läbi teha, siis jätka lugemist.
Meta Pixel tekitab sulle kaks olulist võimalust: saada statistikat sotsiaalmeedias tehtud turundustegevuste kohta ning loob baasi retargeting ehk taasturunduse tegevusteks. Ilmselt ei ole kellegi võõras hetk, kus uudistasid mõnes veebipoes ringi ja nüüd tulevad sulle Facebooki uudisvoos või Instagrammi story-des ette sama veebipoe reklaamid. See ongi taasturundus. Oma sisult on see psühholoogiline inimeste mõjutamine läbi kokkupuutepunktide kordamise. Näiteks kui inimene on juba sinu e-poes käinud, siis on tegemist sooja kliendiga, kes on juba pool maad lähemal ostu sooritamisele kui külm klient, kes pole kordagi sinu ettevõttega veel kokku puutunud. Hästi tehtud taasturundus on mitu korda paremate tulemustega kui üldised kõigile suunatud turundustegevused. Liigume nüüd aga Meta Pixeli samm-sammulise seadistuse ja täpsemate võimaluste juurde.
Loome koos sinu Facebook Bussines kontole Meta Pixeli!
Ava Meta Business Suite, vali vasakust loendist Kõik tööriistad ning eesolevast loendist Ürituste haldur. Veendu, et oled paremal üleval nurgas valinud õige reklaamikonto, mille alt ka edaspidi reklaame tegema hakkad. Seejärel ilmub sinu ette valik Connect a New Data Source, kust vali Võrk, mis sisaldab endas veebilehel tehtud tegevuste jälgimist. Nüüd lisa oma pikselile nimi, näiteks ettevõtte nimi ja järgmises aknas lisa veebilehe domeen. Meta Pixel on nüüd loodud.

Nüüd seome Meta Pixeli kodulehega!
Järgmisena ilmub sinu Ürituste halduri, Events Manager Overview lehel, hiljuti tehtud tegevuste alla see sama piksel ning kodulehega seadistusega jätkamiseks vajuta sellele. Samasse kohta saad minna ka Ürituste halduri menüüst Data Sources valiku kaudu, kus hakkad ka pärast seadistamist täpsemat ülevaadet nägema. Edasi vajuta Continue Pixel Setup ning vali teine ehk Meta piksel variant.

Järgmisena vali Use Partner Integration ning kliki Check for Partners. NB! Seda ainult juhul kui sinu koduleht on ehitatud mõnele tuntud veebiplatvormile nagu WordPress, Shopify, Prestashop või muud sarnast. Kui sinu leht ei ole loodud mõnele platvormile, siis tuleb valida Install Code Manually ja võtta ühendust oma veebiarendajaga, kellele instruktsioonid edasi anda. Kuid jätkame partneri versiooniga, kus pead valima oma kodulehe platvormi.


Nüüd mine oma veebilehe haldusesse ning järgi samm-sammulist juhendit, kuidas Pixel oma veebilehele õigesse kohta lisada. Näiteks WordPressi puhul tuleb teha seda Plugins menüünupu alt, laadides alla Facebook for WordPress plugina. Järgmiste sammudega ühildub kodulehe platvorm Facebookiga ning sul palutakse valida õige piksel, reklaamikonto, Facebooki leht ja Business Manageri konto. Kui need oled kõik valikud teinud, siis tuleb ka teade, et ühendus on edukalt tehtud. Kuid oled saanud pikseli lisada oma veebilehele, siis mine Ürituste haldur – Data sources lehele tagasi ja vaata, kas üldine vaade on muutunud (nagu alloleval pildil).

Olenevalt kui palju sinu lehte külastatakse, läheb andmete tekkimisega pisut aega, kuid hoia sellel lähipäevil silma peal. Pikseli statistika koondub Events tegevuste alla (alguses tekivad need automaatselt), mida on võimalik paremate tulemuste saamiseks luua lisaks ja muuta. Kuid sellest, kuidas võtta Meta Pixeli funktsioonist maksimum, räägime juba järgmises blogipostituses. Tutvu ka meie teiste blogipostitustega, kus jagame kasuliku infot ja nippe sotsiaalmeedias turundamiseks.
Kui vajad abi, siis võta meiega ühendust!
Kui sa tunned, et kõik see nõuab liiga palju aega või sa lihtsalt ei soovi sellega ise tegeleda, siis anna meile teada. Leiame murele lahenduse ja aitame sinu ettevõtte sotsiaalmeediakanali tööle saada. Võta meiega ühendust e-maili teel priit@kirjukoer.ee või helista +372 5696 0171. Auh!